Tycker du mitt utseende suger så kanske mitt undeliv duger !

Idag är det söndag. Det brukade innebära att jag skulle åka till dansen. Men jag har nästan helt bestämt mig att sluta nu... Det är lite tråkigt, jag vet, men jag har vart i samma grupp i fyra år nu. Jag kommer inte därifrån.
Det är så det är. Jag kommer aldrig bli tävlingsdansare. Det är en dröm jag får ge upp :(

Så idag blir det dansstep istället. Har aldrig kört det, så det kan bli intressant. Haha.

Mormor bjuder på middag idag också. Ska snart gå. Vad gott det kommer bli :D

Sen är helgen slut. Att det ska gå så fort. Suck.

Kommentarer
Postat av: Bido

utan mig?! :(

2009-01-25 @ 15:15:48
URL: http://labitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0