I´ve lost my virginity, can I have yours?

Lovet är snart slut.
Jag sitter här och segar. Jag älskar att sega hemma, men det är då ensamheten kommer över mig.
Jag ska inte kalla mig själv ensam... Men just nu känns det lite så.

Jag hade en dröm om F i natt. Om att jag blev hans danspartner, men att han innan han fick reda på att han skulle dansa med mig berättade han att han skulle sluta.
Hur ska jag tolka drömmen? För jag har nästan bestämt mig för att jag ska sluta dansa. Kommer allt bli förlorat om jag gör det? Jag vet inte. Jag vet inte vad jag ska göra med F heller. Han skriver sällan på facebook, men han gör det faktiskt. Jag orkar inte engagera mig nåt mer. Om han vill något så får han ta nästa steg. Jag har tagit alla steg. Jag addade honom på facebook och msn. Och jag skrev på facebook till honom. Jag ger upp ett tag. Jag kommer nog ändå knappt se honom nåt mer.

Därför känner jag mig också ensam. 17 år har gått... Jag är inne på mitt 18:de. Och jag har aldrig haft ett seriöst förhållande. Jag har inte "vart på G" med någon. Jag har inte kysst någon på typ 2 år. Jag blir trött på detta! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, jag tittade in en snabbis :O



Jennie, det kommer.

Jag vet att det känns som det sämsta kommentaren du kunde få just nu. Men det kommer.

Gör som jag gör nu för tiden, värdera och prioritera. Vad är viktigast?

Jag har fatat att jag inte känner för att strula eller ligga med vem som helst, för dom är fan inte värda mig xD Fula, töntiga, osäkra jävlar allihop.

När du träffar ngn du gillar, även om du inte vill bli tillsammans med honom så känner du säkert att det var värt det.

I väntan på det kan jag ju alltid höra av mig när jag vet att det är fest på G innehållande bra killar ^^

2009-01-06 @ 22:14:13
URL: http://minexistens.bloggspace.se/
Postat av: Bido

Sötisen...jag vet hur det kan vara..ensamheten och känslan av att ingen vill ha en...men det vänder ska du se jag vet att det inte är de du vill höra men en dag så kommer någon som ser hur fantastisk du är även om det blir svårt att hitta en kille som är så bra så att han är värd dig;):) Love you!

2009-01-08 @ 11:27:58
URL: http://labitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0