Hej kan jag få ett plåster? Fick ett sår när jag föll för dig.

Sedär ja.
Nu har man visst slutat. Efter inga ansträngande lektioner alls typ.

Det går en konflikt i mitt huvud om jag ska åka och träna vanligt, eller om jag ska gå på passet som jag bokade in mig på. Jag var reserv länge på passet, men nu har jag fått platsen. Ska jag ta den eller ej? Känner att jag behöver träna lite. Men jag var inte om jag nu orkar vara kvar i stan till tio över fem. Det är nog bäst att jag inte gör det. Jag avbokar passet och tränar vanligt istället. Jag väntar ju på två pass på söndag. Hoppas nån av dom blir lediga.

Nu ska jag väl åka med bussen 13.40. Jag ska basta idag :D:D:D

Kommentarer
Postat av: malaika

ååå tränar du!!! jag med på sport life och du?pöööööss

2009-01-18 @ 03:18:28
URL: http://malaikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0