Hej, jag heter Kurt, men du kan kalla mig älskling

Idag är det söndag.
Vad har jag gjort denna helgen då? Inte så himla mycket.
Men igår var jag på Stefan Andersson på kronhuset <3
Älskar hela showen, inte bara låtarna. Det var en slags hyllning till Göteborg. Underbart.

Idag är det städning och Poweryoga som gäller. Och om Malaika kommer in och läser här så kan jag berätta att det är på Sportlife Domkyrkan som jag tränar och om du också gör det så kan vi träna tillsammans nån gång :)

Igår skulle jag blogga, men kom in på Blondinbellas blogg istället. Skulle spana in varför den är så speciell. Och jag ser inte varför den är så speciell ärligt talat.

Nu sitter jag i min säng och skriver på min brors data. Måster börja städa nu. Och plugga tyska starka verb. Bekommen, bekam, bekommen. Sedär ja.

Varför skjuter jag upp städningen så mycket. Kom igen nu!!
Ska jag städa såhär tro ?
   
Ibland känns det som att det där är jag om x antal år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0