Du är som luft, så jag måste ta dig in å ut! =)

Nu har det börjat på riktigt.
Tyskaläraren gav mig redan två läxor. Underbart.
Nästa vecka. Två prov. Roligt.

Nej. Inte klaga, nytt liv här.

Vädret är piss. Inte bara att man måste gå upp på morgonen. När man väl är i skolan där man av trötthet pga vädret. Inte kul att komma ut när man blir piskad i ansiktet av regn.

Haha. Alltid när jag nästan har gett upp hoppet på F så drar han in mig igen. Suck.

Idag började träningen. Tre ggr i veckan nu. Kanske mer ibland.
Idag var det crosstrainern och sen lite gym. Funkade bra.

Förresten. Festen hos Lina big, sucess. Kul. Men jag drack för mycket som vanligt. Suck. Jag borde lära mig att behärska mig. Jag tål nog inte vin...

Dagens plus:
Duscha
Dagens minus:
Vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0