MEN TJAAAA, har du en ficklampa?

Okej, jag börjar bli riktigt dålig på att skriva nu...

Idag är det onsdag. Mitt i sportlovet... Underbart :)
Sportlovet har varit så här hitills:
Fredag:  Snuvig, men tränar ändå. Träffar bror, Frida och vovven och äter och tittar på Benjamin Buttons otroliga liv på bio. Underbar film <3
Lördag:  Fortfarande snuvig. Åker in till stan med Frida. På kvällen är det Melodifestivalen.
Söndag:  Dags att träffa Nathalie <3 Vi umgås och hamnar tillsist på Fröken Olsson.
Måndag:  Städar rummet, träffar Claes och fikar med Ida.
Tisdag:  Slöar hemma. På kvällen åkte jag till frölunda och sjöng singstar tillsammans med Carro, Allison, Yso, Elina, Johanna och Pernilla. Mycket trevligt :)
Onsdag:  Idag har jag spenderat hela dan med mamma <3 Vi gick först på en promenad med mormor och bakade sen muffins(skitgoda :D) Sen var det spa med fot och hand behandling till Stardust. Mys!!
  
Gårdagens favorit. Höhö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0