Ta mitt liv med, men det var så det var

Däckad, utslagen, utpluggad. Död. Okej, död var å ta i men nära på.
Men ändå jävligt glad. Helvetesveckan är äntligen över. Den gjorde ett sista dödsryck i form av ett nationellt prov i tyska, men nu är den död. :D
Yoy to the world, the hellweek is dead. I shoot it in the head! :)

Joodå, idag var det fredag och det betyder datakunskap :) Det betyder glädje. Det betyder photoshop. Det blev väldigt vackert, när vi skulle morpha ihop två människor. Sen Morphade jag ihop mig och Carhoe. Mycket vackert ;D
Sen bjöd Google mig, Lina och Carhoe på Cooki, som Lina brukar kalla det. Det var gott.

Nationellt prov i tyska? Kul? Nej. Svårt? Ja. Gick bra? Njaae :S. Jag använde i alla fall några fina fraser: Es ist mir egal och Es hat gegossen wie aus Eimern :)
Kunskap., oh ja , kunskap... NOT!

På tal om tyska, så flyttar min allraste bästaste vän ifrån vår vackra förort idag. Hon flyttar in till staden, ska bo i lägenhet. En del av mig är avundsjuk. En större del av mig är lite sorgsen. Men den största delen är glad för hennes skull. Får se när man blir erbjuden att hälsa på. De måste nog göra sig hemmastagda innan hon får bjuda hem någon. Men så fort det är tal om hembesök springer jag ända bort till stan, så nyfiken är jag :D

Tröttheten tog överhand och jag och min mor som bestämde oss för att sitta i mammas och pappas säng och titta på liftarens guide till galaxen, däckade båda två. Helt plötsligt var filmen slut.

Nu ska jag däcka i min egen säng istället. Måste ladda för göteborgsvarvet, För man ska ju springa,. not. Funktionär är grejjen. Gonatt

Dagens plus:
Helvetesveckan är äntligen över!
Dagens minus:
Tyskaprov - vafan heter om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0